Centrum likwidacji szkód

Centrum napraw powypadkowych

     Zachowanie się na miejscu wypadku   Jak zgłosić szkodę? Etapy likwidacji szkody

 

 

 

Jakość

  • Najwyższy poziom świadczonych usług
  • Szybkie i bezproblemowe rozliczenie kosztów z ubezpieczycielem
  • Profesjonalną pomoc doradcy serwisowego
  • Kompleksowe wykonanie naprawy i doprowadzenie samochodu do stanu sprzed wypadku

 

Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji:       

Piotr Zimny Sebastian Kubiak Wojciech Witczak

Kierownik  

Tel. 781-300-100

szkody@autocentrumlis.pl

Doradca

Tel. 723-554-702

sebastian.kubiak@autocentrumlis.pl

Doradca

Tel. 727-008-602

wojciech.witczak@autocentrumlis.pl

Kalisz, ul. Częstochowska 211 Tel. 62-766-78-00

Profesjonalna blacharnia i lakiernia do Twojej dyspozycji.

Drobne stłuczki, kolizje i wypadki niestety się zdarzają. Nasza blacharnia i lakiernia zorganizowana według najwyższych standardów marek Mitsubishi oraz Hyundai gwarantuje:

  • najwyższy poziom świadczonych usług, co dla Ciebie oznacza - auto naprawione w sposób idealny
  • szybkie i bezproblemowe rozliczenie kosztów z ubezpieczycielem lub bez niego
  • auto zastępcze na czas naprawy

 

Skontaktuj się z nami i dowiedz więcej o najnowocześniejszej blacharni i lakierni w Kaliszu i okolicach.

 

Oferujemy: Usługi dodatkowe:
  • Profesjonalną pomoc naszych doradców  przy zgłoszeniu i rozliczeniu szkody komunikacyjnej
  • Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych AC/OC (Allianz, Hestia, Generali, PZU, Uniqa, HDI, Warta)
  • Wykonywanie oględzin pojazdów w ramach przyjęcia zgłoszeń szkód komunikacyjnych (Allianz, Hestia, Generali, Warta, HDI,Uniqa)
  • kosztorysowanie napraw blacharsko - lakierniczych w systemie Audatex
  • Naprawy powypadkowe wszystkich marek na oryginalnych częściach
  • Najnowsze technologie napraw
  • Gwarancję na wykonaną usługę
  • Całodobowe przyjmowanie pojazdów do naprawy
  • Samochód zastępczy na czas naprawy
  • Najnowocześniejszą kabinę lakierniczą pracującą na lakierach wodnych
  • KONKURENCYJNE CENY
  • ​Oględziny i pomiary powłoki lakierniczej i ocena stanu karoserii przed zakupem pojazdu
  • Mycie nadwozia
  • Czyszczenie​ wnętrza
  • Mechaniczne polerowanie
  • Usuwanie rys, innych wad lakieru
  • Zabezpieczanie lakieru przed czynnikami zewnętrznymi
  • Przygotowanie samochodu do sprzedaży 

 

Kolizja, wypadek, awaria, holowanie Zadzwoń! 726 726 112 (kontakt całodobowy przez 365 dni)

Arkadiusz Miłek - 726 726 112 - transport@autocentrumlis.pl