- Profesjonalną pomoc naszych doradców przy zgłoszeniu i rozliczeniu szkody komunikacyjnej
- Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych AC/OC (Allianz, Hestia, Generali, PZU, Uniqa, HDI, Warta)
- Wykonywanie oględzin pojazdów w ramach przyjęcia zgłoszeń szkód komunikacyjnych (Allianz, Hestia, Generali, Warta, HDI,Uniqa)
- kosztorysowanie napraw blacharsko - lakierniczych w systemie Audatex
- Naprawy powypadkowe wszystkich marek na oryginalnych częściach
- Najnowsze technologie napraw
- Gwarancję na wykonaną usługę
- Całodobowe przyjmowanie pojazdów do naprawy
- Samochód zastępczy na czas naprawy
- Najnowocześniejszą kabinę lakierniczą pracującą na lakierach wodnych
- KONKURENCYJNE CENY
|
- Oględziny i pomiary powłoki lakierniczej i ocena stanu karoserii przed zakupem pojazdu
- Mycie nadwozia
- Czyszczenie wnętrza
- Mechaniczne polerowanie
- Usuwanie rys, innych wad lakieru
- Zabezpieczanie lakieru przed czynnikami zewnętrznymi
- Przygotowanie samochodu do sprzedaży
|