Krok 1
Szkodę zgłaszamy telefonicznie:
- infolinia - 801-343-343 lub (22) 543-05-43 -Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8-18
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody:
- prawo jazdy kierującego pojazdem
- dowód rejestracyjny pojazdu
- polisę OC
- notatka policyjna lub oświadczenie sprawcy (szkoda OC)
- polisa AC (szkoda AC)
WAŻNE:
Jeżeli szkoda ma być rozliczona „ bezgotówkowo” proszę zaznaczyć na infolinii że szkoda będzie naprawiana w serwisie AUTO CENTRUM LIS .
Krok 2
Towarzystwo Ubezpieczeniowe przyjmuje zgłoszenie i nadaje nr szkody. Generali przysyła na twój adres mailowy druk zgłoszenia szkody, trzeba go dokładnie wypełnić i przesłać go z powrotem do nich lub przynieść do serwisu gdzie zostanie wysłany do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. W razie problemów doradca serwisowy pomoże wypełnić dokumenty.
Krok 3
Następnie zgłaszamy szkodę do serwisu i umawiamy się na termin naprawy.
Dokumenty potrzebne do likwidacji szkody:
- Polisa OC/AC
- Dowód rejestracyjny pojazdu
- Prawo jazdy kierującego
- Informacja czy jesteśmy podatku Vat
- Upoważnienie na naprawę bezgotówkową (podpisane przez wszystkich właścicieli pojazdu)*
1* W przypadku gdy właścicielem samochodu jest bank / leasing - wymagana jest zgoda z banku / lesingu
2* W przypadku gdy właścicielem samochodu jest firma - wymagana jest zgoda podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub inne dokumenty w zależnośći od T.U.
Kontaktujemy się z ubezpieczycielem przez infolinie 801-343-343 lub (22) 543-05-43 oraz adres mailowy info_szkody@generali.pl
Strona internetowa Generali:
http://www.generali.pl/